09 грудня 2018 року на базі Зачепилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (Директор Коржевич С.Є) методистом районного методичного кабінету відділу освіти Зачепилівської районної державної адіміністрації Гергель Т.В. при підтримці адміністрації закладу та вчителів-предметників Зачепилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Перерви З.В., Сухорукової В.М., Гришиної В.В. було проведено засідання Школи молодого вчителя на тему: «Лідерство в педагогічній діяльності. Важливість лідерських рис педагога, уміння конструктивного спілкування для створення єдиної команди».
Метою засідання було надання методичної допомоги молодим учителям в підвищенні педагогічної взаємодії та розвитку партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу. Щоб допомогти молодим педагогам у поліпшенні системи педагогічної взаємодії на занятті було розглянуто критерії оцінки лідерства, дано характеристику переконанню, як словесному доказу власних ідей, думок, вчинків учителя-лідера, охарактеризовано форми переконань та види комунікативних перешкод.
![](/Novinu/12022018/DSC_0922.jpg) ![](/Novinu/12022018/DSC_0864.jpg)
![](/Novinu/12022018/DSC_0820.jpg) ![](/Novinu/12022018/DSC_0837.jpg)
Молоді педагоги стали учасниками цікавих інтерактивних вправ на визначення рис характеру лідера та психологічного тесту «Капітан? Рульовий? Пасажир?».
З метою поглиблення методики проведення уроків було розглянуто питання розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроці.
І як наслідок – молоді педагоги району відвідали уроки української мови ( вчитель Ніколенко М.О.), біології (вчитель Білоус Н.Б.), математики (вчитель Сорочинська В.М.), фізичної культури ( вчитель Геков О.А.), на яких практично змогли побачити організацію самостійної роботи учнів на уроці.
![](/Novinu/12022018/DSC_0044.jpg) ![](/Novinu/12022018/DSC_0953.jpg) ![](/Novinu/12022018/DSC_0080.jpg) ![](/Novinu/12022018/DSC_1009.jpg)
Логічним завершенням заняття стало підведення підсумків семінару. Всі молоді вчителі активно включилися в обговорення, висловили подяку за змістовне наповнення заходу, виразили готовність використовувати у майбутній роботі надану досвідченими практиками інформацію. |