Літній мовний табір – це прекрасна можливість для учнів покращити знання з англійської мови у невимушеній атмосфері.
Заняття у мовному таборі не обмежуються шкільною програмою, а тому в його основі лежать інтерактивні, розважальні та корисні види діяльності, які готуватимуть учнів до активного спілкування іноземною мовою. Цікаві діалоги, різноманітні ігри, екскурсії та свята – ось, шо чекає школярів у нашому таборі.
Створення літніх мовних таборів з іноземних мов мало на меті забезпечення якісного навчання дітей англійської мови.Табір покликаний спонукати школярів вдосконалювати знання з мови, отриманих протягом навчального року. У таборі діти мали можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових , спортивних та концертних програмах, тощо).
Літній мовний табір проводився під час кан, коли школярі потребують відпочинку. Саме тому основна мета мовного табору була залучити учнів до невимушеного комунікативного спілкування іноземною мовою та сприяти самостійній підготовці вдома.
Завдання:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
• допомогти дітям непомітно подолати мовний бар'єр;
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.
У мовному таборі закладів загальної середньої освіти Зачепилівського району перебувало 47 дітей. Роботу табору організовували вчителі англійської мови. Була складена програма роботи мовного табору згідно краєзнавчого, лінгвістично-культурного, художньо - естетичного напрямку.
Мовний табір працював з 29.05 по 15.06. 2018 року в складі таборів відпочинку з денним перебуванням.
Вся виховна діяльність в мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи у команді та групах. Діти поділились думками та планами щодо нових проектів та видів діяльності, які б вони бажали мати наступного разу.
|