Головна » 2019 » Травень » 12 » Ділимося досвідом роботи! Районний семінар-практикум
14:01
Ділимося досвідом роботи! Районний семінар-практикум

     11  травня 2019 року  на базі Зіньківщинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зачепилівської районної ради Харківської області відбувся семінар-практикум  на тему: « Впровадження інноваційних підходів до підготовки  та проведення педагогічної ради як колегіального органу управління закладом освіти».

    Мета семінару-практикуму:

  • ознайомлення  з методикою впровадження інноваційних підходів  до підготовки та проведення педагогічної ради и як колегіального органу управління  закладом освіти.

Завдання проведення семінару:

  • окреслити поняття «професійна компетентність учителя» та ключові компоненти, критерії та механізми розвитку професійної компетентності вчителя;
  • Лепбук як інноваційний підхід до формування креативної особистості школяра.

    На семінарі були  присутні завідуючі методичними кабінетами відділу освіти, молоді та спорту  Зачепилівської РДА Бєляєва А.І. та відділу освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради  Пилипенко Г.В., керівники та заступники керівників  закладів загальної середньої освіти.

         «Сьогодні ми  хочемо познайомити вас з одним із інноваційних  методів проведення педагогічної  ради, а саме – тренінгом. Темою нашої  педагогічної ради є «Професійна компетентність учителя», на якій ми окреслимо поняття «професійна компетентність учителя» та ознайомимось з ключовими компонентами, критеріями  та механізмами розвитку професійної компетентності учителя, ознайомимось з інноваційними підходами до формування  креативної особистості школяра – створенням лепбуків», - такими словами розпочала педагогічну раду-тренінг Ямнюк Н.О., заступник директора з навчально-виховної роботи Зіньківщинської ЗОШ І-ІІІ ступенів , тренер НУШ.  Кожен учасник семінару-практикуму мав можливість презентувати свою фахову діяльність, починаючи словами «я не люблю хвалитися, але я…». Далі учасників семінару-практикуму чекала «лісова галявина сподівань», на якій вони залишили свої  очікування  від  даного заходу,а  потім  разом виробили «правила спільної роботи»: слухати й чути кожного, толерантно ставитись один до одного, бути пунктуальними, діяти за принципом «тут і зараз».

          Заступник директора з навчально-виховної роботи запропонувала презентацію «Професійна компетентність учителя», в ході перегляду якої слухачі  працювали в групах, виконуючи завдання:-

  • по асоціації з малюнком визначити відповідну технологію,  встановити відповідність ключових слів  для формування запитань  шести таксономічним рівням (піраміда Блума-Андерсона).

     Для забезпечення психологічного розвантаження, учасникам семінару була запропонована   гра - руханка «Австралійський дощ».

Далі присутні ознайомились з інноваційним підходом до формування креативної особистості школяра -  технологією виготовлення лепбуків та виконали групову роботу з виготовлення лепбуків.                                             

      Кожна група учасників виготовляла лейпбук за однією із обраних тем,які були запропоновані:«Правила пожежної безпеки», друга:  «Правила дорожнього руху», третя:  «Правила поведінки на воді».          

       «Важливо, щоб  тема для виготовлення лепбука повинна бути цікавою дитині і доступною (відповідати віку). Тему для папки можна вибрати будь-яку, як і її складність. Це може бути тема, над вивченням якої ви працюєте впродовж тижня, місяця, або тема дослідження, проекту. Можливо, вона буде знайомою дітям, або зовсім новою, глибоко дослідженою дітьми або такою, що потребує глибшого вивчення», зазначила Наталія Олексіївна..

           Треба було тільки  спостерігати,  з яким азартом  включились в роботу з виготовлення лепбуків  учасники семінару!  Результати своєї роботи вони не лише продемонстрували, але й  захистили. Всі прийшли до висновку, що робота щодо створення  лепбука  сприяє  систематизації  матеріалу по темі, що вивчається в рамках тематичного планування, сприяє оформленню результатів спільної проектної діяльності і може бути формою представлення підсумків проекту або тематичного тижня,  сприяє організації індивідуальної та самостійної роботи з дітьми, і,  нарешті  -  це прекрасний і чудовий спосіб подати всю наявну інформацію в компактній формі та досить цікава справа.

           На завершення семінару-тренінгу учасники поділились враженнями від заходу: що найбільше сподобалось, що вразило, що запам’яталось. Повернувшись до «лісової галявини сподівань»  тренер запропонувала картки, на яких були записані очікування на   початку семінару, покласти:

- в  рюкзак, якщо на  заході було цікаво і  дізнались щось нове;

- в м’ясорубку – якщо є сумніви і необхідно щось обміркувати,;

- в корзину – якщо нічого корисного  не дізнались… 

 Сумніватись не довелось. Всі учасники семінару свої очікування відправили в рюкзак!.

          «Візьміть промінь сонця, і спрямуйте його туди, де панує темрява.

          Візьміть усмішку і подаруйте її тому, хто її так потребує.

          Візьміть доброту і подаруйте тому, хто сам не вміє віддавати.

          Візьміть віру і дайте кожному, хто її не має.

          Візьміть любов і несіть її всьому світові», - такими словами закінчився  семінар - тренінг.

Завантазжити фотодокумент pdf..........................................

 

Переглядів: 221 | Додав: dmitriy_bataev | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar